PTPTN - KERAjaan SELANGOR TABUR JANJI PALSU



Sekali lagi negara digemparkan dengan berita palsu dari kerajaan Negeri Selangor.. Khalid gagap sekali lagi menabur janji palsu untuk membayar semula pinjaman hutang PTPTN kepada mahasiswa yang belajaq di kolej bawah kerajaan negeri Selangor... Dah heboh satu selangor nihh.. depa pulak dok percaya cita mohong nihh..

 Di atas adalah salah satu petikan artikel yang dijaja oleh puak pembangkang nihh.. Nampak sangat menipunya... Salah satu penipuan utk meraih undi dalam PRU yang akan datang nihh.. Kenapa baru sekarang kalut nak bagi pelajaran free?? kenapa tak dari dulu?? adoi.. jom kita tengok respon dari pembaca artikel nih..

 Haa.. Dari respon pembaca pon dah nampak menipunya.. Kalau hampa sendiri tak percaya, sila laa kol sendiri exco pendidikan Selangor.. Dia pon tataw apa2 pun pasal info yg KERAjaan selangor akan bayar semula PTPTN tuhh.. kat situ pon dah terbukti menipunya.. Maka BODOH lah sapa yg percayakan JANJI PALSU kerajaan Selangor tuhh..

Lagi satu, daripada nak bayar PTPTN kat org, baik laa pi bayaq dulu hutang kerajaan selangor dengan SYABAS yang dah banyak tuhh.. Tuu laa.. nak urus selangor, tapi bagi rakyat selangor minum air yang haram... hutang air ngan SYABAS tanak bayar...

BAYAR DAHULU HUTANG SYABAS BARU LAA BAYAR DUIT PTPTN TUHH... 




Share your views...

0 Respones to "PTPTN - KERAjaan SELANGOR TABUR JANJI PALSU"

 

© 2010 media perlis All Rights Reserved Thesis WordPress Theme Converted into Blogger Template by Media Perlis